Τι ζητούν από τον Δήμο οι άνθρωποι που επενδύουν στην πόλη και «ζωντανεύουν» την καθημερινότητά της
H Ομάδα Ενεργών Πολιτών «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ» συνεχίζει τον κύκλο διαδικτυακών συζητήσεων με τους δημότες της Αγίας Παρασκευής πάνω σε «καυτά» θέματα που απασχολούν την καθημερινότητά τους στην πόλη μας.
Στο πλαίσιο αυτό, έπειτα από πρόσκληση του επικεφαλής της παράταξης μας Γιάννη Μυλωνάκη, συναντηθήκαμε διαδικτυακά με επιχειρηματίες του Δήμου μας, με τους οποίους και συζητήσαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και τις λύσεις που προτείνουν για να «ανασάνει» η τοπική αγορά.
Οι ιδέες και οι προτάσεις που «έπεσαν στον τραπέζι» ήταν πολλές, ενώ αρκετά ήταν και τα αιτήματα των επαγγελματιών, με κάποια εξ αυτών να αφορούν πάγιες διεκδικήσεις τους, που καμία δημοτική αρχή δεν κατάφερε να ικανοποιήσει και άλλα σχετίζονται με τις νέες συνθήκες που δημιούργησε και στη χώρα μας η Covid-19.
Από τις 2,5 ώρες διαλογικής και γόνιμης συζήτησης που είχαμε, τρεις ήταν οι βασικές ανάγκες που αναδείχθηκαν με τον πλέον επιτακτικό τρόπο και συγκεκριμένα:
- Το επίπεδο καθαριότητας, αλλά και ο καλλωπισμός της πόλης.
- Οι θέσεις στάθμευσης και η αναγκαιότητα εφαρμογής ελεγχόμενου συστήματος διαχείρισής της, καθώς και η μετατροπή της Αγίας Παρασκευής σε «έξυπνη» πόλη.
- Η ύπαρξη σύμπνοιας και συνεννόησης ανάμεσα στους επιχειρηματίες της πόλης.
Ειδικότερα, ανάμεσα στις προτάσεις από πλευράς του επιχειρηματικού κόσμου της Αγίας Παρασκευής, ήταν και οι εξής:
- Δημιουργία πλατφόρμας με όλες τις επιχειρήσεις/καταστήματα της περιοχής.
- Δημιουργία ερωτηματολογίων που να απευθύνονται τόσο προς τους επιχειρηματίες, όσο και προς τους δημότες, για το τι ακριβώς επιθυμούν να αλλάξει στη λειτουργία της πόλης.
- Πραγματοποίηση καμπάνιας από τον Δήμο σε στοχευμένα ηλικιακά κοινά και με έξυπνα επικοινωνιακά τρικ, για την προσέλκυση των κατοίκων στην τοπική αγορά.
- Συστηματικότερη καθαριότητα κεντρικών δρόμων και καταπολέμηση της αφισορύπανσης.
- Σύστημα στάθμευσης με τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών, χρονοχρέωσης, αλλά και επιδότηση του σχετικού εισιτηρίου από τους καταστηματάρχες).
- Μηδενικά τέλη για ένα έτος.
- Κίνητρα για μετακίνηση στην τοπική αγορά με τα πόδια.
Επίσης, οι επαγγελματίες της περιοχής εξέφρασαν το παράπονο ότι, ενώ επενδύουν στην Αγία Παρασκευή και τη «ζωντανεύουν», οι διοικήσεις του Δήμου ελάχιστα συζητούν μαζί τους και ακόμη λιγότερο λαμβάνουν υπόψη τις προτάσεις που κατά καιρούς τους υποβάλλουν.
Στην πρόταση της Ομάδας Ενεργών Πολιτών «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ» για τη διαδικτυακή συζήτηση ανταποκρίθηκαν πολλοί επιχειρηματίες της Αγίας Παρασκευής, μεταξύ των οποίων ο Σταύρος Παπαϊωάννου, που διατηρεί κατάστημα στο εμπορικό κέντρο VENUS, o Δημήτρης Χατζόπουλος, από το κατάστημα εστίασης Bellagio, ο Στέλιος Μάξιμος, από το DODO’S, o Γιάννης Διονυσίου, από το Lola & Altro Cafe, ο Βασίλης Μυλωνάκης από το Erudio, ο Τάκης Κιρμουτσέλης,από το Cafe No 12, o Κώστας Μαρκούτης, από το κρεοπωλείο «Η Καρδίτσα», η Ευαγγελία Σακελαράκη, από το κομμωτήριο LS, η Γιώτα Ντούρου, από το κατάστημα Alpha Copy και φυσικά, ο πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Εμπόρων Βιοτεχνών Αγίας Παρασκευής (ΕΝΕΒΑΠ), Βασίλης Τσαγκάρης.
Από πλευράς της δημοτικής παράταξης «ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ» στη συζήτηση συμμετείχαν τα μέλη Ηλίας Μπακόλας, που διατηρεί το mini market «Μπακ Όλα», Μάκης Τάρλας, ιδιοκτήτης του ομώνυμου κουρείου, Γιάννης Λαβδιώτης, υπεύθυνος στον τομέα της Επιχειρηματικότητας της παράταξης, ενώ τη δημοτική ομάδα εκπροσώπησαν ο Πέτρος Διακογιάννης και η Άννα Γάκη.