Κλείδωσε τους μαθητές στο σχολείο!!! Το ακούσαμε κι αυτό!

.

Γράφει η Λένα Μαρκή

«Έγραψε» πάλι ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης στο Δημοτικό Συμβούλιο (22/10/24).

Κατά τη συζήτηση της 8ης αναμόρφωσης του προϋπολογισμού και αναφερόμενος στις πάγιες ανάγκες των σχολείων, ανέφερε ότι το πρόγραμμα εναέριας επιτήρησης για λόγους ασφαλείας των σχολείων που αναφέρει η δημοτική Αρχή πρόκειται για καταστολή και για το μαθητικό κίνημα και για το λαϊκό κίνημα. Όπως είπε μεταξύ άλλων, «είδαμε την πρόβα τζενεράλε τις προηγούμενες μέρες, είδαμε διευθυντή του ΕΠΑΛ να κλειδώνει τους μαθητές μέσα το μεσημέρι, ενώ τους είχε δώσει την υπόσχεση να μπορέσουν να διαδηλώσουν στο Δημαρχείο τα αιτήματά τους, και στη συνέχεια να γίνεται μια ολόκληρη επιχείρηση εκφοβισμού που εκμεταλλεύτηκε την προβοκάτσια στο λύκειο, και ότι έγινε εκεί με τις φθορές, ο Δήμος προκειμένου συνολικά να ασκηθεί ένα κλίμα τρομοκρατίας σε οποιαδήποτε δυνατότητα διαδήλωσης των μαθητών για τα αιτήματά τους».

Ειλικρινά, τέτοιο τρομερό σκηνικό δεν έχω ζήσει ούτε στα πάλαι ποτέ λυκειακά μου χρόνια, αν και η τάξη μου ήταν εκείνη που έκανε την πρώτη κατάληψη στο Γενικό Λύκειο της επαρχιακής πόλης που θεωρούταν «θανάσιμο αμάρτημα» για την εποχή (χωρίς να κάνουμε ούτε μια φθορά στο κτίριο). Σκέφτομαι όλες αυτές τις μεγαλοστομίες να τις αποδώσω στον νεανικό πολιτικό ζήλο του κ. Ηλία Τσιμπουκάκη και όχι σε ιδεολογική κατεύθυνση. Αναρωτιέμαι δε ποιος θα πιστέψει ότι οποιοσδήποτε Διευθυντής θα κατάφερνε να κλειδώσει λυκειόπαιδα, και δη επαγγελματικού λυκείου της πρωτεύουσας, μέσα στο σχολείο!!! Και γιατί κανείς δεν κατήγγειλε αυτόν τον τρομερό Διευθυντή; Γνωρίζοντας εγώ προσωπικά τον εν λόγω Διευθυντή, το ήθος και την ακεραιότητά του, αποκλείω απερίφραστα κάθε τέτοια ενέργεια.

Όσον αφορά την «επιχείρηση εκφοβισμού» και το «κλίμα τρομοκρατίας» μάλλον ανάποδα τα λέει ο κ. επικεφαλής της ΛΑ.ΣΥ.. Τρομοκρατία προσπάθησαν να ασκήσουν οι καταληψίες καταλαμβάνοντας με το έτσι θέλω δημόσιο χώρο και καταστρέφοντάς τον. Αλλά αυτό το περάσαμε στα ψιλά, έτσι αξιότιμε δημοτικέ σύμβουλε που ενδιαφέρεσαι για τα δικαιώματα των κατοίκων; Για τα δικαιώματα των μαθητών που ήθελαν να κάνουν μάθημα και δεν μπορούσαν, θα μιλήσει κανείς; Για τους καθηγητές που πήγαν να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά βρήκαν αλυσίδες στην πόρτα καμιά κουβέντα; Αυτοί δεν έχουν δικαιώματα;

1ο ΕΠΑΛ Αγ. Παρασκευής μετά την κατάληψη. Ένα μικρό δείγμα διεκδίκησης δικαιωμάτων.

Βέβαια, μετά την αντίδραση του αντιδημάρχου Παιδείας άλλαξε το σκηνικό. «Τους απαγορεύτηκε», λέει, «από τη Διεύθυνση του σχολείου εκείνη την ώρα να σταματήσουν τα μαθήματα και να πάνε το τελευταίο δίωρο στο Δήμο να διαδηλώσουν». 

Θα τους άφηνε λέει να πάνε να διαδηλώσουν στο Δημαρχείο. Και γιατί δεν πήγαιναν; Ας έπαιρναν απουσία και να μην πήγαιναν σχολείο εκείνες τις δύο ώρες. Εξάλλου οι αγώνες θέλουν και θυσίες. Δεν γίνεται να έχουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.

Ας σοβαρευτούμε όμως. Ο καθένας έχει δικαίωμα να διεκδικεί τα δικαιώματά του χωρίς όμως να καταλύει τη λειτουργία της κοινωνίας, του σχολείου, του κράτους. Αυτό το δικαίωμα βέβαια δεν μπορεί  να γίνεται εργαλείο για δημιουργία εντυπώσεων και λαϊκισμού. Ούτε επιτρέπεται να δίνει πάτημα ώστε να συκοφαντούνται εκπαιδευτικοί που έχουν αποδείξει επανειλημμένα την αξία τους και την ηθική τους. Ούτε να διαστρεβλώνονται καταστάσεις προς χάριν της πολιτικής ρητορικής.

Θα το πω για μια ακόμη φορά. Είναι οξύμωρο να εκφέρει άποψη μια παράταξη που από ιδεολογική κατεύθυνση δεν ψηφίζει ποτέ κανέναν προϋπολογισμό ή αναμόρφωσή του. Όταν ο προϋπολογισμός είναι ο βασικός μπούσουλας για την λειτουργία του Δήμου. Και ο νοών νοείτω …

Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του https://www.aparaskevi-images.gr/, στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο  info@aparaskevi-images.gr  Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook  ή στο  X(Twitter).

Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων.