Γράφει η Λένα Μαρκή
Και ξαφνικά ορισμένοι νομίζουν ότι έβγαλαν λαγό από το καπέλο, αλλά μάλλον πρόκειται για τον λαγό που είχαν βάλει εκείνοι στο δικό τους μαγικό καπέλο.
Μην έχοντας σοβαρό λόγο να χτυπήσουν πολιτικά τον Δήμαρχο Γιάννη Μυλωνάκη, αποφάσισαν να ψάξουν απεγνωσμένα ψιλούς στ’ άχυρα.
Ο λόγος για την παιδική παράσταση της καταξιωμένης Κάρμεν Ρουγγέρη και το κόστος αυτής. Μετά τη μεγάλη επιτυχία και προσέλευση που είχε στην πλατεία του Αη Γιάννη στελέχη της αντιπολίτευσης ανακάλυψαν «σκάνδαλο» με το ποσό κόστους της. Έτσι ξεκίνησαν οι αντιπαραθέσεις ότι στον ένα δήμο κόστισε λιγότερο και στον άλλο περισσότερο και η Αγία Παρασκευή είναι κάπου στη μέση. Όλα αυτά είναι γνωστά και δεν θα μπω στο τρυπάκι να σας κουράσω με περιγραφές και αναλύσεις. Και ειλικρινά δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ καθόλου, αν δεν εμφανίζονταν δημόσιες προκλητικές ανακοινώσεις από δημοτικούς παράγοντες που δεν μπορούν να χαρακτηριστούν και ως οι πιο ασφαλείς φύλακες των οικονομικών του δήμου κατά τη θητεία τους.
Είναι ειρωνικό να βγαίνουν και να διαμαρτύρονται δημοτικοί σύμβουλοι που επί θητείας τους σκορπούσαν αφειδώς και ανερυθρίαστα το δημοτικό χρήμα. Ας δώσουμε μερικά παραδείγματα.
Γιάννης Σταθόπουλος: επί δημαρχίας του έκανε δώρο στην ΕΡΤ περίπου 100.000 ευρώ για το φεστιβάλ SummERTime που διοργάνωσε η ΕΡΤ και έγινε στον αύλιο χώρο της ΕΡΤ μόνο και μόνο για μερικά δευτερόλεπτα δημοσιότητας δικής του στην ελληνική τηλεόραση, για προσωπική προβολή ουσιαστικά!!!
Επίσης, πλήρωσε 15.000 ευρώ για τη χριστουγεννιάτικη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη το 2018. Να ψάξουμε λοιπόν πόσο κοστολογήθηκε ο κ. Χατζηγιάννης στους άλλους δήμους;;; Για να μην αναλύσουμε επίσης τα περί χριστουγεννιάτικων εορτών στην κεντρική πλατεία, όπου το 2018 ο επιχειρηματίας με τα παιχνίδια όφειλε να τα μαζέψει στις 9/1/2018 και 16 μέρες μετά, 25/1/2018, τα παιχνίδια ήταν ακόμη στην πλατεία με επιλογή του κ. Σταθόπουλου, όπως παραδέχτηκε, γιατί «το ζήτησαν καταστήματα, άνθρωποι της πλατείας, γιατί είχε μία πολύ μικρή δουλειά όμως…»!!! Και φυσικά το ρεύμα που καταναλώθηκε επιβάρυνε το δήμο, ενώ εισέπραττε ο επιχειρηματίας. Να ψάξουμε κι εδώ το κόστος για τον δημότη;
Βασίλης Ζορμπάς: απευθείας ανάθεση 233.000 ευρώ για τη λήψη μέτρων ασφαλείας για το Γιαβάσειο μετά τις δύο φωτιές το 2013, όταν μέλη της αντιπολίτευσης επέμεναν ότι μπορούσε να γίνει και με λιγότερα χρήματα.
Έτερη απευθείας ανάθεση 620.000 ευρώ μόνο για την αποκομιδή κλαδιών μετά την χιονόπτωση το 2022. Λες και θα γινόταν αποκομιδή ολόκληρου δάσους!
Ας πάμε στην αγορά των πανάκριβων απορριμματοφόρων όταν οι άλλοι δήμοι τα αγόρασαν πολύ φθηνότερα και οι οικονομικές διαφορές αναφέρθηκαν πολλάκις στο Δ.Σ.. Με έναν διαγωνισμό που είχε πραγματοποιηθεί αρχικά το 2013 (πρώτη θητεία), ακυρώθηκε το 2015 και στη συνέχεια αγοράστηκαν το 2022 (δεύτερη θητεία).
Να ψάξουμε πόσα χρήματα μπορούσε να γλιτώσει ο δημότης με πιο ρεαλιστικές παρεμβάσεις;;;
Κώστας Τσιαμπάς: υπήρξε μέλος της δημοτικής παράταξης «Αγία Παρασκευή η πόλη μας» μέχρι το Φεβρουάριο του 2018 που ανεξαρτητοποιήθηκε και μάλιστα Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών. Άρα συμμετείχε ως μέλος της τότε δημοτικής Αρχής και στην υπόθεση του Γιαβασείου το 2013-2014 και στον αρχικό διαγωνισμό των απορριμματοφόρων. Μήπως να μας απαντήσει γιατί δεν επιλέχθηκαν φθηνότερες λύσεις; Και εάν δεν συμφωνούσε γιατί δεν τα κατήγγειλε τότε δημόσια, όπως κάνει τώρα με τον κ. Μυλωνάκη; Μήπως γιατί τώρα πάει για Δήμαρχος;
Τίποτα από τα παραπάνω δεν ήταν παράνομο. Ήταν όμως προς όφελος του Δήμου;
Τι ακριβώς ζητάνε αλήθεια;
Λίγο όψιμο δεν είναι το ενδιαφέρον τους;
Το αστείο είναι ότι και οι τρεις μάχονται για την πρωτοκαθεδρία στην καταγγελία. Με τον κ. Σταθόπουλο να γράφει «Ο κ. Ζορμπάς κακώς ασχολήθηκε με κάτι που αναδείξαμε εμείς» και ο κ. Τσιαμπάς «είναι διαφορετικές περιπτώσεις», αναφερόμενος σε καταγγελία του για την εκδήλωση που έγινε την παραμονή της εορτής της Αγίας Παρασκευής.
Αλήθεια δεν έχουν με τίποτα σοβαρότερο να ασχοληθούν; Από τις εκδηλώσεις θα βουλιάξει ο Δήμος ή από τις τρύπες που άνοιξαν ο ένας μετά τον άλλο οι προηγούμενοι δήμαρχοι και τις «λουζόμαστε» ακόμα και σήμερα 30-40 χρόνια μετά; Πολεμώντας τις εκδηλώσεις περιμένουν να γίνουν δήμαρχοι; Ο κόσμος απάντησε στις δημοτικές εκλογές σαφέστατα και τρανταχτά. Είπε όχι στην κακομοιριά, την γκρίνια, τις κοκορομαχίες χωρίς ουσιαστικό αντικείμενο και στις παλαιοκομματικές τακτικές. Επέλεξε δήμαρχο και δεν ήταν κανένας από τους παλιούς και πολυφορεμένους.
Και μιας και τους αρέσει το ψαχούλεμα στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, προφανώς θα είδανε, ότι όλες οι εκδηλώσεις της νυν δημοτικής Αρχής ανατέθηκαν σε διαφορετικό κάθε φορά επιχειρηματία. Και σαφώς δεν είναι υποχρεωμένος ο κ. Μυλωνάκης να ψάξει τη ΔΙΑΥΓΕΙΑ για να δει πως πλήρωσε τον ήχο, το φως και την εξέδρα ο Δήμος Κορωπίου. Έλεος πια. Όποιος ενδιαφέρεται ας ψάξει μόνος του. Ή καλύτερα ας αφήσει τους άλλους δήμους και ας ασχοληθεί, πραγματικά και ουσιαστικά, με την Αγία Παρασκευή.
Όσον αφορά το ποιοι είναι «έκθετοι» και «υπόλογοι» απέναντι στους δημότες, ας κοιτάξουν καλύτερα στον καθρέφτη, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους, ας ζητήσουν έστω μια συγνώμη από τους πολίτες και μετά να ασχοληθούν με τους άλλους.
Ο νυν Δήμαρχος Γιάννης Μυλωνάκης μέχρι στιγμής προσέφερε στους δημότες πραγματικά δυνατές εκδηλώσεις που βρήκαν μεγάλη απήχηση σε μικρούς και μεγάλους. Είναι ειρωνικό αυτοί που τον κατηγορούσαν ότι κατήργησε τον πολιτισμό στην πόλη, τώρα να προσπαθούν να τον φρενάρουν.
Και μια τελευταία διευκρίνηση για εκείνους που δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. Το «παλιό» και το «νέο» που αναφέρει η παράταξη του κ. Μυλωνάκη δεν έχει να κάνει με χρονολογίες και ηλικίες, αλλά με τον τρόπο σκέψης και δράσης. Και σε αυτά ο κ. Μυλωνάκης είναι «νέος». Αλλά ακόμη κι αν αφορούσε χρονολογίες … πάλι νέος είναι…
—
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο info@aparaskevi-images.gr Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook ή στο Twitter.
Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων.