Πριν 23 χρόνια το Δ.Σ. του Δήμου Αγίας Παρασκευής αποφάσισε να μην κατασκευαστεί σταθμός Μετρό στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής και από τότε πολύ συχνά ακούμε πως υπεύθυνοι είναι οι επαγγελματίες της πόλης κάτι που βέβαια δεν ισχύει γιατί τις αποφάσεις για την πόλη τις παίρνει η εκάστοτε Δημοτική αρχή.
Πρόσφατα Δημοτικός σύμβουλος σε ανακοίνωση του απαξίωσε εσκεμμένα την ΕΝΕΒΑΠ και εκτός των άλλων ανέφερε πως δεν θέλουμε την υλοποίηση του ΣΒΑΚ.
Στο ίδιο περίπου μήκος κύματος κινήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξη του και ο Δήμαρχος της πόλης πως δεν θέλει η ΕΝΕΒΑΠ την μονοδρομηση της Αγίας Τριάδος.
Πρέπει να αναφέρω πως η ΕΝΕΒΑΠ τον Σεπτέμβριο του 2022 πραγματοποίησε δύο συναντήσεις με επαγγελματίες της πόλης και στην μια παρεβρεθηκε μεταξύ αλλων και ο Δήμαρχος.
Καταφέραμε να σταματήσουμε την μονοδρομηση της Αγίας Τριάδος (προσωρινά) γιατί θα ερχόταν στο Δημοτικό συμβούλιο για ψήφιση μετά από πιέσεις ενός συλλόγου κατοικων και απλά θα έμπαιναν ταμπέλες.
Φανταστείτε έναν δρόμο χωρίς πεζοδρόμια όπως είναι η Αγίας Τριάδος σε μια μέρα να μετατραπεί σε ταχείας κυκλοφορίας, θα ήταν το λιγότερο εγκληματικό αν σκεφτούμε πως εκατοντάδες μαθητές και απλός κόσμος την διασχίζουν καθημερινώς.
Άραγε ο μελετητής έχει υπολογίσει την ορθη λειτουργία των καταστημάτων και την μετακίνηση των μαθητών από και προς το σχολικό συγκρότημα της περιοχής;
Υπάρχει έστω ένας κάτοικος ή επαγγελματίας που θέλει μονοδρομηση χωρίς ανάπλαση;
Προσωπικά έχω πολλές ενστάσεις για τον τρόπο που προγραμματίζει η Δημοτική αρχή να υλοποιήσει την μελέτη του ΣΒΑΚ.
Η οδός Ελπίδος γίνεται πεζοδρομος και κόβει την πόλη στην μέση χωρίς καμία πρόσβαση προς Κοντοπευκο την στιγμή που συζητάμε πως θα καταφέρουμε να “ενώσουμε” την πόλη.
Η οδός Αγίου Ιωάννου μονοδρομειται χωρίς να έχει μεγάλο όγκο αυτοκινήτων με το κυκλοφοριακό πρόβλημα να δημιουργείται από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα και την έλλειψη χώρων σταθμευσης.
Εύλογα ερωτήματα δημιουργούνται για την οδό Αιγαίου Πελάγους που η ανάπλαση της τελείωσε πριν δύο χρόνια, γίνεται κάθοδος και πρέπει να ξηλωθούν όλες οι ταμπέλες όπως και πολλά σημεία στις διασταυρώσεις θέλουν ανακατασκευή με αποτέλεσμα ο πολίτης να ξαναπληρώσει ένα καινούργιο έργο.
Η οδός Ειρήνης που σύμφωνα με τις εξαγγελίες ξεκινά η ανάπλαση της θα γίνει άνοδος από Μεσογείων και δεν ξέρουμε πως έχει μελετηθεί να κατασκευαστεί, εκτός και αν την πληρώσουμε και αυτή δύο φορές.
Οι Ελεύθεροι επαγγελματίες θέλουμε μια πόλη λειτουργικη και ασφαλή και αυτήν επιδιωκουμε, σαφώς και είμαστε εναντίον σε οποιαδήποτε προχειρότητα και συζητάμε μόνο πάνω σε ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο που ομαλά θα εφαρμοστεί μετά από τις απαιτούμενες αναπλάσεις.
Η ΕΝΕΒΑΠ δεν θα γίνει ακόμη μια φορά το εξιλαστήριο θύμα για λάθος αποφάσεις του Δήμου Αγίας Παρασκευής ή την ατολμία αιρετών για αλλαγές που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα όλων μας.
ΜΑΚΗΣ ΤΑΡΛΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΝΕΒΑΠ
—–
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο info@aparaskevi-images.gr Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook ή στο Twitter.
Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων