- ΚΕΠ Ακαδημίας (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Ν. Κόσμου (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Πετραλώνων (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Σεπολίων (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Πατησίων (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Πλ. Βικτωρίας (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Αμπελοκήπων (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Κυψέλης (Δήμος Αθηναίων)
- ΚΕΠ Συντάγματος (Δήμος Αθηναίων)
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πειραιά
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Αχαρνών
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νέας Σμύρνης
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Θεσσαλονίκης
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πατρέων
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζακύνθου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ελευσίνας
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κιλκίς
- Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Γλυφάδας
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Περιστερίου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χανίων
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κορυδαλλού
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χαλκιδέων
- Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Παλαιού Φαλήρου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κηφισίας
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ρόδου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νάξου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζωγράφου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Παλλήνης
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Μεταμόρφωσης
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου
- Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Τρικάλων
Τη δυνατότητα να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας έχουν πολίτες και επιχειρήσεις.
Πρόκειται για το KEP-ePass, το οποίο είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
- να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
- να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ.
Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης. Παράλληλα έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
- εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
- οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
– Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
– Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
– Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
– Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
——
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο info@aparaskevi-images.gr Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook ή στο Twitter.
Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων.