Στις 12 Απρίλη 2022 ο Σύλλογός μας εκπροσωπούμενος από τον Πρόεδρο Α. Αβραμίδη και την Γραμματέα Α. Ζιώγα επισκέφθηκε τον συγκοινωνιολόγο του Δήμου κ. Παπακωνσταντίνου Κ. και συζήτησε συγκεκριμένα προβλήματα σχετικά με την κίνηση πεζών και οχημάτων στην περιοχή μας.
Μας ζητήθηκε το σύνολο των θεμάτων που θέσαμε προς συζήτηση να τα κάνουμε γραπτώς για να εξεταστούν από τον Δήμο. Όσα αφορούν, το Σχέδιο Βιώσιμης Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) θα προωθηθούν για να εξεταστούν από την εταιρεία που υλοποιεί το ΣΒΑΚ Αγίας Παρασκευής. Η μελέτη αυτή είναι κόστους 160 χιλ €.
Ακολουθούν όλα τα θέματα που θέσαμε και οι απαντήσεις που πήραμε σε κάποια από αυτά :
- AΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ :
Μεταφορά του τερματικού Σταθμού από την Δουκίσσης Πλακεντίας στην επόμενη στάση Παλλήνη ή Κάντζα. Μεταφορά της Αφετηρίας των λεωφορείων από την Δουκίσσης Πλακεντίας και Νομισματοκοπείο στον νέο τερματικό σταθμό. Η απόφαση της ΜΕΤΡΟ να καταργήσει το ελεύθερο parking σε όλους τους σταθμούς και να τα παραδώσει σε ιδιώτες, δημιούργησε αφόρητη κατάσταση. Πρέπει να επανέλθει η δωρεάν στάθμευση στα parking του ΜΕΤΡΟ. Μέχρι να λογικευτεί η ΜΕΤΡΟ ΑΕ ο Δήμος πρέπει να μεριμνήσει για ελεγχόμενη στάθμευση με κάρτα κατοίκου.
Απάντηση : θα τα συμπεριλάβει το ΣΒΑΚ και θα συζητηθούν με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Θα γίνει ελεγχόμενη η στάθμευση και Δημοτική Αστυνομία σε ένα χρόνο. Το αίτημα για δωρεάν parking δεν με βρίσκει σύμφωνο.
- ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ, ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ,
Ένα έργο κόστους εκατομμυρίων ευρώ, που ήταν στολίδι για την πόλη μας και το βλέπουμε καθημερινά να φθείρεται. Οι φθορές που δημιουργούνται λόγω της χρήσης (ξερίζωμα δέντρων, σπάσιμο φωτιστικών, κολωνάκια κλπ) δεν έχουν επισκευαστεί μέχρι σήμερα, παρά τις συνεχείς διαμαρτυρίες μας.
Να μετακινηθούν οι 2 κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ που βρίσκονται μέσα σε δρόμο στην άσφαλτο εμποδίζοντας την κυκλοφορία των αυτοκινήτων. 1) Δερβενακίων και Τήνου 2) Γαρυττού και Πλαταιών.
- Η ΓΑΡΥΤΤΟΥ εξακολουθεί να παρουσιάζει εικόνα του τριτοκοσμικού δρόμου, γεμάτη λακκούβες, χωρίς πεζοδρόμια, με σημεία μείωσης του πλάτους της απαγορευτικά για τη διέλευση των οχημάτων σε δύο λωρίδες και επικίνδυνη για πεζούς. Στερείται αποχέτευσης ομβρίων, πλημμυρίζει στις βροχές και κλείνει από την άναρχη στάθμευση. Επίσης να αποκτήσει στο τέλος της διέξοδο και προς τα αριστερά, προς την πλατεία της Αγίας Παρασκευής.
Απάντηση : για την διέξοδο Αριστερά επί της Αγίας Παρασκευής από Γαρυττού, το ζητήσαμε από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 2017 και μας το αρνήθηκε. Μέσο ΣΒΑΚ θα ξανατεθεί το αίτημα μέσα στο 2022.
- ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ : Πρέπει να μπουν φανάρια :
- Διάβαση Παναγούλη στο ύψος του 9ου Δημοτικού, που θ’ ανάβουν τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των παιδιών σχολεία τους. Απάντηση : το προτείναμε το 2019 και το ΥΠΕΧΩΔΕ το αρνήθηκε απαντώντας το 2022, γιατί ο δρόμος έχει μικρό πλάτος και χρησιμοποιείται από Αστικά λεωφορεία. Ο Δήμος πρόκειται να τοποθετήσει αναλάμποντας σηματοδότες για να αυξηθεί η προσοχή των οδηγών.
- Δερβενακίων κα Χρ . Σμύρνης (σχολεία και Εκκλησία) . Απάντηση : θα τοποθετηθεί πεζοφάναρο, είμαστε στο τελικό στάδιο απομένει η τοποθέτηση των σηματοδοτών.
- Δερβενακίων & Ψαρών Απάντηση : θα μπουν κανονικά φανάρια από το ΥΠΕΧΩΔΕ μέσα σε ένα χρόνο.
- Ψαρών & Αγίας Τριάδος. Απάντηση : η Αγίας Τριάδος θα μονοδρομηθεί προς Παναγούλη εκτός από ένα μικρό μήκος της που θα έχει 2 κατευθύνσεις κοντά στην Μεσογείων.
- μετακίνηση ΑΜΕΑ συμπολιτών μας είναι απαγορευτική λόγω της ακαταλληλότητας πολλών πεζοδρομίων. Η έξοδος προς Γαρυττού στο Σταθμό της Πλακεντίας δεν έχει ράμπα. Απάντηση : θα γίνει μέσα στο 2022.
Αστικές συγκοινωνίες :
- Μηδενικό ενεργειακό αποτύπωμα με την χρησιμοποίηση ηλεκτρικών λεωφορείων.
Απάντηση : θα πάρουμε 3 ηλεκτρικά λεωφορεία μήκους 8,5 μέτρων μέσα στο
2022.
- Με αξιοπιστία στα δρομολόγια. Στάσεις με οθόνες τηλεματικής και Πινακίδες Ενημέρωσης. Στέγαστρα σε όλες τις στάσεις. Απάντηση : θα τοποθετηθούν μέσα στο 2022