Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κατάθεσης των δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος με νέου τύπου ή την έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω φθοράς κλοπής ή απώλειας θα έχουν πολύ σύντομα οι πολίτες της Αττικής.
Η σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία πολύ σύντομα πρόκειται να είναι διαθέσιμη στη ψηφιακή πύλη της δημόσιας διοίκησης gov.gr, παρουσιάστηκε πρόσφατα στους προϊσταμένους των Διευθύνσεων Μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής.
Πρόκειται για ένα ακόμα έμπρακτο βήμα της Διοίκησης Γιώργου Πατούλη με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη ηλεκτρονικά και από απόσταση, επισήμαναν οι Αντιπεριφερειάρχες Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασίλης Γιαννακόπουλος, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Μαρία Κουρή, και Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Γιώργος Δημόπουλος.
Παρουσία του Γενικού Γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Λεωνίδα Χριστόπουλου, ο κ. Β. Γιαννακόπουλος παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο και τους στόχους της Περιφερειακής Αρχής στον τομέα των μεταφορών, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων: «Ύψιστη προτεραιότητά μας είναι να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Το στρατηγικό μας σχέδιο υπηρετεί τη διαφάνεια και την ισονομία και διευρύνει συνεχώς την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.
Πρώτο βήμα είναι η ηλεκτρονική κατάθεση δικαιολογητικών για την αντικατάσταση διπλώματος. Έχουμε προτείνει η ηλεκτρονική αυτή πλατφόρμα να επεκταθεί και για τα δικαιολογητικά των υποψηφίων οδηγών και οδηγών. Επόμενο βήμα είναι ο ηλεκτρονικός προγραμματισμός των εξετάσεωνδίχως να απαιτείται η προσέλευση του υποψηφίου στις υπηρεσίες. Με τη συνεργασία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ολοκληρώνεται άμεσα και αυτή η εφαρμογή. Στόχος μας είναι το 2021 επτά στους δέκα πολίτες να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά και από απόσταση».