Αρχική ΣΥΛΛΟΓΟΙ-ΦΟΡΕΙΣ ΣΠΑΥ Η απάντηση του Σ.Π.Α.Υ. για το όχημα Unimog ME133905 σε ερώτημα της...

Η απάντηση του Σ.Π.Α.Υ. για το όχημα Unimog ME133905 σε ερώτημα της Αντιδημάρχου κ. Ελένης Δάβαρη

Το όχημα που αναφέρεται στην ανακοίνωση του Δήμου είναι εκείνο που επί μια τετραετία (19-9-2016 έως 18-6-2020) βρισκόταν ακινητοποιημένο στο δημοτικό πάρκινγκ, απέναντι από την κεντρική πλατεία. Το πως έγινε και το χάσαμε αναφέρεται λεπτομερώς στο άρθρο “Ο ΣΠΑΥ πήρε πίσω το επί σειρά ετών ακινητοποιημένο Πυροσβεστικό όχημα“.

Το εν λόγω όχημα στις 9/9/2020 παραδόθηκε επίσημα στον δήμο Παπάγου-Χολαργού από τον ΣΠΑΥ. Στην Αγία Παρασκευή έμεινε η πικρία και η απογοήτευση, αλλά και οι χαρές και οι τυμπανοκρουσίες από τη στιγμή της παράδοσης το 2016 επί δημαρχίας Γιάννη Σταθόπουλου. Έκτοτε η τότε δημοτική Αρχή και οι υπεύθυνοι της Πολιτικής Προστασίας δεν κατάφεραν να το αξιοποιήσουν. Η ουσία είναι ότι μετά την 4ετή ακινησία η επισκευή του κόστισε στον ΣΠΑΥ 7.842,00 ευρώ.

Ειδικότερα το δελτίο τύπου αναφέρει:

//

Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ο Δήμος Αγίας Παρασκευής, παραθέτει την απάντηση που απέστειλε ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (Σ.Π.Α.Υ.) αναφορικά με το θέμα του οχήματος Unimog ME133905.

Αναλυτικά η απάντηση του Σ.Π.Α.Υ. έχει ως εξής:

«Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα εξής:

  • Το όχημα περιήλθε στην ιδιοκτησία του Σ.Π.Α.Υ. τον Ιούνιο του 2015  με την 51/15 Α.Ε.Ε. του ΣΠΑΥ (ΑΔΑ. 721ΛΟΡ2Ψ-6Ν7) μετά από δωρεά της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
  • Στη συνέχεια ο Σ.Π.Α.Υ. το επισκεύασε ώστε να είναι λειτουργικό.
  • Στις 1.06.2016, αφού ολοκληρώθηκαν οι απαιτούμενες διαδικασίες όπως νέα έγκριση τύπου, τεχνικός έλεγχος από ΚΤΕΟ κτλ, εκδόθηκαν οι νέες πινακίδες.
  • Μετά από αίτημα του Δήμου σας παραχωρήθηκε προς χρήση από τον Σ.Π.Α.Υ. στον Δήμο Αγίας Παρασκευής με την 82/16 Α.Ε.Ε. (ΑΔΑ. 7ΨΝΠΟΡ-0ΩΡ) και υπογράφθηκε σχετικό συμφωνητικό που καθόριζε τους όρους χρήσης όπου και αναλάμβανε ο Δήμας τα έξοδα του οχήματος εκτός από τα ασφάλιστρα και τα τέλη χρήσης.
  • Μετά από αίτημα του Δήμου σας με την 109/16 Α.Ε.Ε. του Σ.Π.Α.Υ. (ΑΔΑ 7ΡΧΟΟ2Ψ-ΡΗ2), τροποποιήθηκαν οι όροι χρήσης ώστε να αναλάβει ο Σ.Π.Α.Υ. και τα έξοδα συντήρησης και επισκευών του οχήματος.

Όσο για την κατάσταση του οχήματος, όταν σας παραδόθηκε το 2016 το όχημα ήταν λειτουργικό και μπορούσε να επιτελέσει τον σκοπό του. Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν ανήλθαν στο ποσό των 10.387,85 Ευρώ και ειδικότερα αφορούσαν σε:

  • Αντικατάσταση ελαστικών
  • Αντικατάσταση μπαταρίας
  • Αντικατάσταση στεγανοποιητικών υπερκατασκευής και μικροεξαρτημάτων
  • Αντικατάσταση αμορτισέρ
  • Τακτικό σέρβις (λάδια-φίλτρα, βαλβολίνες, γρασάρισμα, κτλ)
  • Έλεγχο συντήρησης και επισκευή του συστήματος πέδησης
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή ηλεκτρικού συστήματος
  • Αντικατάσταση ταπετσαρίας καμπίνας και καθισμάτων
  • Εργασίες φανοποιείας

Κατά το έτος 2019 μας ενημερώσατε ότι το όχημα βρισκόταν σε ακινησία στο αμαξοστάσιο του Δήμου και σε συνέχεια του αιτήματος του Δήμου σας που δηλώνατε ότι αδυνατείτε να έχετε πλέον χρήση του οχήματος και όπως μας ενημερώσατε προφορικά λόγω απαιτήσεων ειδικού χειριστή, λόγω νέων επισκευών που έχρηζαν από την χρόνια ακινησία του οχήματος και βάσει της 11/20 Α.Δ.Σ. του Σ.Π.Α.Υ. (ΑΔΑ.ΩΞ79ΟΡ2Ψ-ΓΕΨ), λύθηκε η σύμβαση παραχώρησης του οχήματος με τον Δήμο σας και παραχωρήθηκε προς χρήση στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού.

Ο Σ.Π.Α.Υ, όπως είχε υποχρέωση, έστειλε γερανό στο αμαξοστάσιο του Δήμου σας και το μετέφερε στο συμβαλλόμενο συνεργείο όπου ελέγχθηκε και επισκευάστηκε. Το κόστος ανήλθε στο ποσό των 7.842,00 Ευρώ. Οι βλάβες που διαπιστώθηκαν αφορούσαν σε:

  • Τακτικό σέρβις (λάδια-φίλτρα, βαλβολίνες, γρασάρισμα, κτλ)
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή του συστήματος τροφοδοσίας
  • Έλεγχο και συντήρηση του συστήματος πέδησης
  • Έλεγχο συντήρηση και επισκευή του συστήματος αέρα
  • Αντικατάσταση μπαταρίας

Στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

Με εντολή Προέδρου

Για τον Σ.Π.Α.Υ

Με εκτίμηση

Νικόλαος Μητσιάδης

Π.Ε. Διοικητικού»

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε το επίσημο έγγραφο.