Περιφέρεια Αττικής: Η εφαρμογή του συστήματος ψηφιακής εξυπηρέτησης μείωσε τον χρόνο ανανέωσης και αντικατάστασης της άδειας οδήγησης μέσω των ΚΕΠ από 150 ημέρες σε μία εβδομάδα
Γ. Πατούλης: «Μετρήσιμα τα αποτελέσματα των παρεμβάσεών μας. Πετύχαμε μείωση της φυσικής παρουσίας των πολιτών στις Υπηρεσίες και ταυτόχρονη επιτάχυνση του χρόνου εξυπηρέτησής τους. Καταθέτουμε άμεσα και πρόταση νομοθετικής ρύθμισης απλούστευσης της διαδικασίας στις μεταβιβάσεις οχημάτων»
Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα από την πλήρη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης αιτημάτων που υποβάλλονται μέσω των ΚΕΠ στην Περιφέρεια Αττικής.
Η εφαρμογή του συστήματος ψηφιακής εξυπηρέτησης από την Περιφέρεια Αττικής μείωσε τον χρόνο ανανέωσης και αντικατάστασης της άδειας οδήγησης μέσω των ΚΕΠ σημαντικά.
Συγκεκριμένα, σχεδόν 18.000 πολίτες αξιοποίησαν, μέσω των ΚΕΠ της γειτονιάς τους, την υπηρεσία αυτή προκειμένου να ανανεώσουν ή να αντικαταστήσουν την άδεια οδήγησής τους με το χρόνο ανταπόκρισης στο αίτημα τους να μειώνεται σε μόλις 7 ημέρες αντί 100 ή και 150 ημερών όπως συνέβαινε στο παρελθόν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών κατατέθηκαν συνολικά 17.978 αιτήματα μέσω 163 ΚΕΠ της χώρας, εκ των οποίων 17.953 διαβιβάστηκαν μέσω των 147 ΚΕΠ που λειτουργούν και στους 66 Δήμους της Περιφέρειας Αττικής.
Την Τετάρτη 5 Αυγούστου ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης, συνοδευόμενος από τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών, Βασίλη Γιαννακόπουλο και τον Γενικό Διευθυντή Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ηλία Δόλγυρα, επισκέφτηκαν διαδοχικά τα ΚΕΠ Αγίας Παρασκευής και Παπάγου παρουσία των Δημάρχων Βασίλη Ζορμπά και Ηλία Αποστολόπουλου αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης ο Περιφερειάρχης ενημερώθηκε από τα αρμόδια στελέχη για τις διαδικασίες που ακολουθούν και εξασφαλίζουν τη σημαντική μείωση του χρόνου που απαιτείται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
«Τηρούμε τη δέσμευσή μας για μείωση της γραφειοκρατίας και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών από απόσταση, χωρίς την ταλαιπωρία του γκισέ και των πολύμηνων αναμονών», επισήμανε ο Περιφερειάρχης Αττικής.
Ο κ. Γ. Πατούλης αφού ευχαρίστησε τους Δημάρχους για την πολυεπίπεδη συνεργατική σχέση των δύο βαθμών αυτοδιοίκησης, τόνισε ότι τα μετρήσιμα αποτελέσματα από την πλήρη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης αποτελούν «οδηγό για το σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από την Περιφέρεια προς τους πολίτες προκειμένου να διευκολύνουμε τη ζωή τους μειώνοντας στο ελάχιστο και απολύτως αναγκαίο τη φυσική τους παρουσία στις Υπηρεσίες αλλά και τον χρόνο εξυπηρέτησής τους».
Όπως υπογράμμισε στη συνέχεια «Η αρχή έγινε με την υιοθέτηση της πρότασής μας για την χορήγηση προσωρινής άδειας οδήγησης στους νέους και νέες οδηγούς, εντός 48 ωρών από την επιτυχή τους εξέταση, καθώς και στους παλιούς, αμέσως μόλις καταθέσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ανανέωση της άδειας τους λόγω λήξης, φθοράς ή κλοπής. Πολύ σύντομα πρόκειται να καταθέσουμε μια ακόμη ρηξικέλευθη πρόταση νομοθετικής ρύθμισης απλούστευσης των διαδικασιών και στις μεταβιβάσεις οχημάτων απαλλάσσοντας χιλιάδες πολίτες από έναν πρόσθετο βραχνά».
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης, Βασίλης Γιαννακόπουλος, αφού σημείωσε ότι το σύνολο των ΚΕΠ που λειτουργούν και στους 66 Δήμους της Αττικής εντάχθηκε στο σύστημα ψηφιακής εξυπηρέτησης, (αρχικά συμμετείχαν 77 και σήμερα 147), τόνισε: «Ο χρόνος ανταπόκρισης ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Ο αρχικός μας στόχος ήταν να διεκπεραιώνονται εντός 15 ημερών από την κατάθεσή του αιτήματος ανανέωσης ή αντικατάστασης της άδειας οδήγησης στα ΚΕΠ. Σήμερα, χάρη στην εργώδη προσπάθεια του ανθρώπινου δυναμικού της Περιφέρειας και με τη συνεργασία των στελεχών των ΚΕΠ των Δήμων, πετύχαμε ο χρόνος να μειωθεί σε μία εβδομάδα. Με τις εντολές του Περιφερειάρχη σχεδιάζουμε και νέες παρεμβάσεις για τον περιορισμό γραφειοκρατικών εμποδίων και φαινομένων διαφθοράς σε όλο το φάσμα των διαδικασιών: από την κατάθεση των δικαιολογητικών έως τις εξετάσεις οδήγησης και χορήγησης αδειών κάθε κατηγορίας οχήματος ή μοτοσικλέτας».