Ήρθε η επιβεβαίωση! Σύντομα η Διοίκηση των ΠΑΙΣΔΑΠ στα μισθωμένα νέα γραφεία …

ΝΕΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΣΔΑΠ 10-5-16

Για πολλοστή φορά το aparaskevi-images.gr επιβεβαιώνεται για τις πληροφορίες που δημοσιεύει  προς ενημέρωσή σας.

Όταν στις 9 Γενάρη 2016 μόνο εμείς γράφαμε ότι η Διοίκηση των ΠΑΙΣΔΑΠ αναζητά γραφεία προς ενοικίαση για να στεγάσει τις διοικητικές της υπηρεσίες, και μάλιστα σας είχαμε υποδείξει και ποιό χώρο βολιδοσκοπούν, είχαμε απόλυτο δίκιο.

Βέβαια, όπως είχαμε ξαναενημερώσει, πρόσκληση ενδιαφέροντος από τους ΠΑΙΣΔΑΠ για μίσθωση χώρου υπήρχε από τις 31 Ιουλίου 2015.

Για να φτάσουμε σήμερα, αφού διαβάσουμε το 4ο Θέμα της 10ης Συνεδρίασης του ΔΣ των ΠΑΙΣΔΑΠ

4. Έγκριση απόφασης κατακύρωσης της δημοπρασίας «Για την μίσθωση ακινήτου προς στέγαση της διοικητικής υπηρεσίας»
να ερευνήσουμε και να πληροφορηθούμε, ότι πράγματι το Νομικό Πρόσωπο ετοιμάζεται να μισθώσει χώρο που βρίσκεται στο κτίριο της Λ. Μεσογείων δίπλα από το κατάστημα “Αληζιώτης”.
Το δε μηνιαίο μίσθωμα θα ανέρχεται  στα 900€. Απομένει την Παρασκευή 13/5/2016 να γίνει η κατακύρωση της δημοπρασίας από το διοικητικό συμβούλιο.
 Από συζητήσεις που είχαμε ενημερωθήκαμε ότι οι συνθήκες που λειτουργούσαν και λειτουργούν ακόμα οι διοικητικές υπηρεσίες στον καινούργιο παιδικό σταθμό στα Πευκάκια, είναι ακατάλληλες οπότε έκριναν αναγκαία τη μετακόμιση.
Παράλληλα όπως είχαμε ξανααναφέρει υπάρχει και ένα νομικό πρόβλημα που αποτελεί και το βασικότερο ίσως λόγο για τη μετακόμιση. Απαγορεύεται η λειτουργία διοικητικών υπηρεσιών μέσα στο χώρο γιατί έχει χαρακτηριστεί ως παιδικός σταθμός και μόνο.

Αντιλαμβανόμαστε τα προβλήματα και την αναγκαιότητα της κίνησης αυτής, η ένστασή μας όμως έγκειται στα εξής:
Πιστεύουμε ότι είναι υπερβολή τα 100-150τμ. σε σχέση με τα γραφεία των άλλων δύο νομικών προσώπων (το αναλύσαμε στο προηγούμενο άρθρο), όταν μάλιστα θα επιφέρει και μια δαπάνη στο Δήμο της τάξης των 900€ συν διάφορους λογαριασμούς ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, κλπ. Η Διοίκηση των παιδικών σταθμών θα μπορούσε να μεταφερθεί σε κάποιο από τα ιδιόκτητα διαμερίσματα που διαθέτει ο Δήμος.