Γράφει η Λένα Μαρκή
Στις αρχές του Αυγούστου 2013 (συγκεκριμένα 6/8/13) συζητήθηκε στην Οικονομική Επιτροπή (συμμετέχουν όλες οι Παρατάξεις) η απευθείας ανάθεση έργων μέτρων ασφαλείας, ύψους 233.000€, στο Γιαβάσειο κληροδότημα, ιδιοκτησίας του Δήμου Αγίας Παρασκευής.
Στο τέλος Αυγούστου 2013 ψηφίστηκε από το Δ.Σ. αναμόρφωση του προϋπολογισμού για το συγκεκριμένο ποσό.
Και οι δύο αποφάσεις εστάλησαν από το Δήμο στην Περιφέρεια προς έγκριση, τηρώντας την νόμιμη διαδικασία, όπου και κρίθηκαν νόμιμες.
Στις 21 Σεπτεμβρίου 2013 υπογράφηκε η σύμβαση με τον εργολάβο.
Σας έκανα μια μικρή χρονική αναδρομή της απευθείας ανάθεσης για να φτάσω στο καλύτερο:
Στις 26/9/2013 κατατέθηκαν ασφαλιστικά μέτρα από τον τ. Δήμαρχο κ. Βασίλη Γιαννακόπουλο, τους δημοτικούς συμβούλους Κων/νο Κρητικίδη και Δημήτρη Αλεφαντή (πρώην Αντιδήμαρχος), με δικηγόρο στην υπόθεση τον κ. Παναγούλη.
Και φτάνουμε στις 18 Νοεμβρίου 2013, δηλαδή δυο μέρες πριν, όπου η υπόθεση συζητείται στο Διοικητικό Πρωτοδικείο όπου και απορρίφθηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα, διότι αρμόδιο να εκδικάσει την υπόθεση είναι το Διοικητικό Εφετείο!
Προς γνώση των δημοτών ακόμα κι αν εκδικαζόταν στο Διοικητικό Εφετείο μάλλον δεν θα είχε καμία τύχη από τη στιγμή που και οι δύο αποφάσεις ακολούθησαν τη νόμιμη οδό και εγκρίθηκαν από την Περιφέρεια.
Πρώτη ερώτηση προς όλους:
Που είναι η παρανομία και σε ποιο σημείο μπορούν να «σταθούν» τα ασφαλιστικά μέτρα;
Μήπως μια απευθείας ανάθεση κρίνεται «ένοχη» από τον αριθμό των χρημάτων; Ο νόμος δίνει σε κάθε Δήμαρχο την ευχέρεια των απευθείας αναθέσεων σε περιπτώσεις κατεπείγοντος, το οποίο κρίθηκε νομιμότατο από την Περιφέρεια στη συγκεκριμένη περίπτωση. Μου κάνει εντύπωση πως δεν το γνωρίζουν αυτό οι εκπρόσωποί μας που ασχολούνται με τα κοινά και ιδίως αυτοί που άσκησαν διοίκηση με τον Καλλικρατικό νόμο! Από την άλλη πάλι περίμεναν να επιστρέψουν από τις καλοκαιρινές διακοπές τους ώστε να συζητηθούν τα σοβαρά θέματα.
Ας έρθουμε όμως στο «ζουμί» της υπόθεσης. Ο τόπος και ο χρόνος της όλης κίνησης δεν ταιριάζει! Γιατί δεν κινήθηκαν άμεσα, παρά μετά από ενάμιση (+) μήνα; Ο κ. Παναγούλης ως έμπειρος δικηγόρος δεν γνώριζε που έπρεπε να απευθυνθεί;
Πως έφτασαν σ’ όλο αυτό το φιάσκο; Μήπως ήταν απλά μια κίνηση για το θεαθήναι; Και γιατί δεν έχουν δημοσιοποιήσει την ενέργειά τους αυτή για να το ξέρουν οι πολίτες, αλλά την κράτησαν μυστικό;
Μιλάμε για ένα κτίριο που επί χρόνια αφέθηκε στην τύχη του με αποτέλεσμα να είναι πλέον αργά για οποιαδήποτε αποκατάσταση. Γιατί δεν έδειξαν την ίδια ευαισθησία όταν είχαν αυτοί τα ηνία της πόλης στα χέρια τους;
Ο κ. Αλεφαντής ως πρώην αντιδήμαρχος Διοίκησης και ως ο άνθρωπος που του είχε ανατεθεί από το Δήμαρχο η διερεύνηση αξιοποίησης του Γιαβασείου, όταν ανήκε στην παράταξη Ζορμπά δεχόταν τα πυρά του κ. Γιαννακόπουλου γιατί είχε πάρει πρωτοβουλίες (που τον έφεραν σε δύσκολη θέση) ενώ απουσίαζε ο Δήμαρχος. Και τώρα είναι συνοδοιπόρος του κ. Γιαννακόπουλου τουλάχιστον στο θέμα αυτό .. Κανείς από τους δύο δεν γνωστοποίησε ποτέ ότι το Γιαβάσειο έως τις αρχές του 2013 ήταν προσημειωμένο και δεν μπορούσε να αξιοποιηθεί, παρά το ακούσαμε πρόσφατα από τον ίδιο τον κ. Ζορμπά. Ο δε κ. Γιαννακόπουλος θα θέλαμε να μας παρουσιάσει τα «ατράνταχτα» στοιχεία που τον οδήγησαν να ζητήσει ασφαλιστικά μέτρα κατά απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής και του Δημοτικού Συμβουλίου εγκεκριμένων μάλιστα από την Περιφέρεια.
Ξαφνικά τώρα με τη συνδρομή ως τρίτου του κ. Κρητικίδη έρχονται σαν σωτήρες της πόλης ή μάλλον ως διώκτες του Δημάρχου!
Όπως καταλαβαίνετε η όλη υπόθεση τους γύρισε μπούμερανγκ και γι’ αυτό τηρούν σιγή ιχθύος.
Έτσι είναι, όταν έχεις για χρόνια τα μάτια ερμητικά κλειστά και τα ανοίξεις ξαφνικά αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις χάσει τη γη κάτω απ’ τα πόδια σου!!!
—
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο info@aparaskevi-images.gr Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook ή στο Twitter.
Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων.